Продавець Panpalas розвиває свій бізнес на Prom.ua 4 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
597 відгуків
promo_banner

Усім потрібен відпочинок і нашим менеджерам також. Вам залюбки дадуть відповідь у робочий час. Залишайте замовлення, з усіх питань пишіть в чат, Вайбер, Телеграм +380 (97) 970-89-57

Panpalas
Контакти
PanpalasМілана
ул. Текстильная, Тернопіль, Україна
+380 (97) 970-89-57
Іванна
+380979708957+380979708957

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Увага! 1) Притензії щодо відтінку кольору не приймаються. Екрани можуть спотворювати колір, тому обов'язково враховуйте це під час вибору виробу. 2) Притензії щодо масштабу малюнка не приймаються. На сайті зазвичай розміщені фото виробів середнього розміру у розмірній сітці, тому маленькі та великі розміри можуть відрізнятись від фото на сайті. Умови повернення для товарів належної якості. Ви можете повернути товар або обміняти його, якщо: *товар не був у вживанні та не має слідів використання споживачем: потертостей, плям тощо; *збережені всі ярлики та заводське маркування; *товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості. Згідно з Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, які не підлягають обміну та поверненю https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/216-91-%D0%BF До цих товарів належать відрізні, метражні килимові вироби, ковролін або килими, у яких робили розкрій. Обмін і повернення товару здійснюється через Нову пошту. Повернення коштів відбувається після того, як ми отримаємо товар. Повернення коштів здійснюється на карту. Повернення коштів відбувається впродовж 3 днів із моменту отримання посилки на відділенні логістичних служб продавцем. Ми покриваємо витрати доставки тільки в тому разі, коли товар був неналежної якості. Якщо товар належної якості - всі витрати несе покупець. * важливо пам'ятати, згідно з законом із Доповненням 3 до Постанови No172 від 19.03.1994 року, килимове покриття входить до переліку товарів, що не підлягають обміну та поверненню! Для повернення коштів за оплачений товар від покупця потрібна на Viber або E-mail: 1. Заява, у якій вказати причини, чому товар не підходить і покупець хоче отримати кошти назад (у довільній формі). 2. У заяві вказати дані документ, що встановлює особистість покупця (паспорт), який повертає товар, відомості про товар, суму і дату оплати. Додати світлини копії документа або фотографії самого документа. Для цього можна скористатися будь-яким документом, що встановлює особистість покупця (писмо ГФСУ від 15.05.2019 р. No 2180/6/99-99-14-05-01-15/ІПК) 3. Повернення коштів буде не пізніше 7 днів із моменту отримання заяви від покупця. 4. Повернення буде на карту, з якої здійснювалася оплата за товар.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner